CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, Mei 08, 2009

Jiwa sebenar 05

HIDUP DALAM KEMATIAN.

Aku sedih kerana menjadi diri ku kini,
Kelahiran yang tiada makna,
Dunia anak kecil yang dilumuri tangisan,
Liku-liku kehidupan tiap saat dengan kemarahan,
Ku berjalan di atas onak duri yang menyakiti,
Setiap kali aku melangkah akan teras pedih,
Tapi tiada siapa yang pernah melihat darah yang ku ratapi,
Kadang kala timbul hasad kebencian,
Namun aku hanya mampu mengikuti kekalutan ini,
Tangan dan kaki ku bagai dirantai,
Menghalangi aku untuk membela diri,
Kekadang aku berharap ajal mengetuk pintu ku untuk mengakhiri semua ini,
Dengan harapan agar mereka menyesali,
Tapi takdir ku adalah untuk terus hidup dalam kematian ini,
Dan kini aku menangis lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan