CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, Julai 26, 2009

ku pohon doa mu..

kalau benar dalam jiwa mu ada aku,
Jgn biarkan jiwa mu sakit,
Kalau benar kau simpan aku dalam hati mu,
Jgn biarkn hati mu terluka,
Kalau benar jantung mu berdegup utk ku,
Jgn biarkan degupan itu terhenti,
Kalau benar diri mu adalah milik ku,
Jgn biarkan yg lain merampas diri mu dari aku..termasuk takdir...

Itu lah rayuan ku kpd mr.js yg kini sdg dlm rawatan intensive.. Aku sedih&tertanya2 knpa hidup ny selalu derita? Ckuplh 14thn dia terkurung.. Knpa kini dia harus sakit?

Ya allah bila kh smua ini beraher?kasihanilh mr.js,
Mungkin inilah yg di katakn cinta krna allah,
Cinta ku kpd nya adalah satu ibadah..biarlah dia menikmati sisa2 hidupnya..kuat kn semangatnya..

Ya allah berilah aku kesempatan utk mjdi isteri yg solehah di sisinya..

Kpd viewers yg baik hati, KU POHON DOA MU... Doakan lh mr.js utk kesembuhan dan ksakitan yg di hadapinya kini.. Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan