CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, November 22, 2009

Kecewa ku eyh..

Kamu,aku kecewa time ni..Rasakan nangis ada jua.C fary wah,ia nda rindu aku bh kmu.Ia buat semua member lo0va except aku.Aku ada buat salah pat ia kah?F ada,sori fary..Kejantung asanya.Sobsobsob..Andang udh naseb diri,kana anak tiri kan.Sbar sj..Huhu

jil..Pasal 28hb,aku nd pasti.Gpn tym 2 raya haji,sl tiap taun raya aji ne kami bkumpul pat ni2 plg..So in other word,inda jadi kali..C nurul bwa 26hb ne..Ya txt tadi ah.P g skali,aku lum tau.Tani ntar buku ari slasa.Pkul9 ah.Truz bjaur ks0on lee.Haha.

Andand,aku kn tnya ne.Borang hecas ada udh ka?Sl ku dgr,ada udh urg ngisi bh..So,f kamu ada ngisi,soun2 a.Aku ne nd jua tau bab cematu tu.Trasa diri ne jahil masih huhu..

P/s: i miss u loova,01,03,04,05,06,07,08 and abyadhianz..Have a nice n fun lg bmanfaat cuti.Love u all..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan