CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, Jun 15, 2009

Berfikir dan bertindak sebelum trlambat...

Assalamualaikum..
Hri ane i damam+salisma. Dui skdr x atu pn kn ngadu pat blog. Luan sinitip kn abuk bh yth mbrinya. Ane bek jua kaluar kdalam bilik i sdh barasih..mklum b4 ane luan free msa atu ka tdur,bkraja,mkn n bljr. Bljr ke?brisik. Mock ani andang ku taget dh haeng ne. Ntah cuti ane tcope kh nda kn nguatkn hfln quran..mklum tubuh ramai ne d rmh cuti kulah ani, kraja pon RAMAI~ @.@

Nwy, tahniah 2 Mahadewi n Sok Malaikat d atas kjayaan mbuat fb Ratu Loova. D hrp tmbh2 lg gmbr a.mun arapkn hp beta?dui.. Kn ngntar mms pun pyh2an apa lg mpost gmbr ka blog o fb.. =s

Btw, mrh lakat bbh atu kn aku kmu..sjk ku balek dri rmh c ayg saritu. Mana inda,tghmlm bru balik ala2 urg badisko. Yg mngntar ane lg yg bbh nmpak laki2 gnya.uhu..adi c ayg yg bini2 tinggalam duduk blakng. Ato ya abis mcm kna tahan reman bh tym balik. Smpai abg pulis i yg d tahfiz 2 pun ada nsihat i jua spaya nda luan injuy; spaya nda mnysal kmudian hri. Btapa sdh urg pratian kn aku a2,aku gnya yg nda sdr slama ane~hm. . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan