CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, Jun 13, 2009

My day without 'you'~

Assalamualaikum,

Dulu malar i mpost pat blog ane plg. Ane jrg sudah.. Ahah.sal btipun sj atu x or bnyk home duties yg prlu d siapkn. I think..nda plg pndai siap ne.hri2 ada2 saja kn d krajakn d rmh ; mnyasah, mbasuh kudut2an, mjamur, nyusun n mengamas bilik tamu, menyapu, mgais daun2 karing blakang rumah, memasak (btw nene muji aku ui pro sudah katanya :p). Melipat naindah lg, yg mcm bratus urg tgl d rumah ah.malutak nymu.. Ane baru tah slasai.mnggunung bh bju ah balipat. Hwever, hdupku msani pnuh mkna wlupun badan sangal2 n lalah, nada bf or apa, bt i still have frens, fmily yg sntiasa d sisi n buat i happy slalu. I think, i've been a bit cruel b4, putuskn boyz2 yg msih sygkn aku smpai hri ani. Tq. Bt i'm not coming back bcoz takut mngecewakn kmu lg.

Actually, i got a lot to share with, tapi babah sudah ngarik d bawah ar kn nyuruh barusah d dapur masak masakn kgmarannya ayam kari ar :)

So nnti lg k. I promise i post lg cne insyallah. Tke cre viewers.

Love,
Maharani loova

Tiada ulasan:

Catat Ulasan