CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, Jun 20, 2009

Esemen~ =p

Assalamualaikum..
Hm, heran betul saya e. Patutnya bnyk mkn ani barat mikin naik..tp i kurang 1kg labih bh tym cuti ane..woisehh! :D Mun arapkn kraja d rmh a2 nda jua mbg kurus x. Plus tdur lapas makan lg.toinx.tau tia urg dri mcm ular penalan.aha. Nwy,atu kes btimbang. Hal lain lg, sluar jeans yg ku slalu pakai tp bth dh nda bpakai, lunggar wei..ahah. B4 ane ngam2 ke paha.ahaha. Pinggangnya pun landir ani bh..hehe. Ada can kn bli suar baru ne..aha. Tp malas lah x. Kn bli kain2an ku utk d putungkn bju kurung o fesyen.eseh. Kn balik mcm dulu,mngekalkn ksopananku sbgai gadis ktimuran yg msih mpraktikkn adat bbaju kurung..ahah.ye le tuu.. Tudung pun nda buleh bcarai tu except d rumah la. Mun luan solehah mbri watir jua 2.

Lately,ada urg tnya aku sal c rumia.. Btw,bnyk urg sdh tau ka? Jn th bsing2 k kmu..i'm not into him.Nadaku beliur kn ea.Nwy,I try harder sdh ne kn single until i'm 21 umur hijrah,mbuka luas hati ane utk rajul yg bnr2 dpt mbuat ku brubah n jd bini2 solehah yg HAQIQI. Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan