CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, Mac 04, 2009

Kami~

Hyo!
1stly, aku minta ampun beribu billi0n maaf kpd suma.Halalkn sgala prbuatan ku. Andang MESTI ada ku bwt slh..Yth aku minta maaf bnr2 ='(

It was just dat td kita msing2 bz wen i saw s0mething pinched my heart.
Nwy, 01 just tell us as u wish...Im okay wit ol ur whims&fancies towh!
To 04 dont be mad wit me...I just donn0e how 2 hv fun n0w in dis streszy tym ...Ahaha
To 02,03,05,06n07,,sory iv my tones cm maksa2 o tksr o aku buat hal apakh, teampas ka o tprasn yg amat mnyakitkn. K?

Huh, td i got dis weird kabaq2....Hemm,, x nya c03 len jwa ur thinking ane postive amat!!Haha i told her dat myb the topic yg kmi bru bljr 2 yg myb kuar 4 stpub tne..Odd~ but dats the way i felt..:)
Hey, wat worries me m0re n0w is fifoh...I hvnt msg her yet..Tody suppose 2 b her operati0n a..Nth pa kbr nya a..Positively shell b okay & would come out wit suara yg m0re mngancm..Haha just imagining it!! xp

Well, actualy just kn tmbh2. Den ani th ceta ku plng. But really i meant it ol ..(",)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan