CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, Mac 25, 2009

Ya rabbi..panas eh! hri yg pling memalukan bg ku

Huhu.td ada urg dtg ke rumah kn jmpa babah.Ahah.yg calinya satu keluarga dtg ani wah ke rumah ah.Urg atu kwn babah plg..Ahahah.mati mbri malu eh.Anaknya 3urg laki smua gudluking n 1 bini umurnya dlm 15 taun catu.Yg pling tua umurnya 22.Encem plg..ahahah.Boh.Aft bbrapa minit mama dtg.Pdhal mama kaja td ah.Siap balikn kueh n minuman lg tu mcm tau ada urg kn dtg ah.Aku d luar msatu mliat tv tym urg dtg ah.Siksi x ah makai suar pindik.Ancur eh.ahah.X ku kdapur ngam mama dtg.Aku baru jua tuangkn minuman.X mama ani nyruh aku ke atas pat bilik.Sruhnya tukar bju kurung.Siap btudung..Aneh eh durg mama ah.Mlr lg ku btnya tu knapa.Nada jua kna klinga.X mama sruh turun bwh pat bilik tamu..Ahah.malu ku eh.Rupanya durg dtg atu kn..meminang.Huhu.Mati ya rabbi malu ku x ah.Anaknya ani lg malar liat2 n snyum2.Ahah.kabak2 x ah.palui.Mcm kn pingsan ada jua rasanya.ahah.X ku mnta izin pat mama ke bilik..N then mama naik katas tnya aku if aku stuju.huhu.mbri malu eh mama ah.baru2an bh ia tnya ah.kalinya nnti g ku smbung..ahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan