CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, Februari 11, 2009

Big REQUEST ~

Hey! This just popped out of my mind..Huh, mberi susah ati kmu sl our m0ck is c0ming nearer. Bln 5 a x( PLUS about our 'so-called-dates' a2wh...It really freaks me out!!! Till n0w i dont n0e sapa kn dbwa tym 244 a2...

Sö, this is my request...
I hope we tukar hb nya a...Erm,, ku bgi cdgn lh. Hehe Iv dpt, tne awal kn, blehkh??? 24thmac bleh? Tym cuti plng 2..Coz aku tkut sl kn m0ck wh 244 a2, yth~ Phm kmu ka? Sö denda "sweEts" a2 bleh start bln april, okayy? Aduý iv kmu nda phm my request ane, nda th ku twu cna g kn explain 2 u ol... I n0e aku yg patut resah ne, iv kmu ol stuju idea ne..aku jua yg tpaksa mempercepatkn pr0ses pencarian a2 kn...So 244 nanti kita bwt plan yg simple dat i hope no politics msuk cmpur tym 2..U noe, its will be only "OuR TiME"...

Therefore, i hope kpd yg berkenaan dpt mempertimbangkn hjt saya yg tak seberapa ini..

Tulus dri lubuk hati&jauh dlm fikiran, 08 yg sdg gelisah..Huh....Xp

P.S.: Love&syg kmu smua =) (ukan mengampu ne a~) mhwuahxz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan