CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, Februari 09, 2009

Buat hari esuk =)

Dgn nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Penyayang.

Segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian alam. Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

"Ya Allah, aku memerlukan kenderaan yg layak, yg boleh meringankan utk menuntut ilmu, yg boleh meringankan utk beramal, yg boleh meringankan dlm menjaga amanah..."

"Ya Allah, berilah aku kekayaan ilmu, hiasilah aku dgn sifat lambat marah dan pemaaf, muliaknlh aku dgn ketakwaan dan indahkanlh pula aku dgn kesihatan tubuh badan....Ya Allah Ya tuhanku, jgnlh bebani jiwaku dgn segala kesugulan hati. Hiburlah hatiku agar tidak terus dipaksakan memikul beban yg berat..."

Mudahan-mudahan Allah mengabulkan permohonan hajatku...Amin, amin, amin Ya Rabbulalamin~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan