CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, Februari 18, 2009

Pengakuan 05

Ku tahu ku telah menyakiti hatimu...Namu bgitu ku tak meminta kemafaan mu
krna ku tak layak menerima keampunan mu.
Krna ku tak mampu berjanji utk setia

mungkin pekataan 'selingkuh' itu kdgrn kejam. Tapi bila lahir rasa cinta dan bila sesorg jatuh cinta tiada betul dan tiada salah krna cinta tiada sapa yg dpat menghindarinya

kini aku antaranya namun aku sudah terasa bebannya.
Bukan beban utk mcintai mereka krna sungguh ku tak akn menyesal pernah cintai kduanya
tpi adalah beban dicintai mereka
07 menasihati aku utk mbuat pilihan tapi aku blum bsdia
bukan krna tidak bsdia utk khilangan kduanya
tapi aku blum bsdia utk melukakan hati mereka
aku masih ingin membuat mereka bhgia
aku tak kisah jika aku terluka tpi berikan aku kesempatan
utk mbhgiakan kduany

hanya tuhan yg tahu knpa ku ditemukan dgn mereka knpa harus ku dicintai mrka dan knpa aku mcintai kduany

tapi jika tiba masany aku harus memilih aku tak akn pilih antara mereka
biarlah aku mati dlm mencintai mereka buat selamanya tanpa memiliki kduanya
hanya ku harap kduany bhgia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan